Hämeenlinna-Vanajan seurakunnan päiväkerhot

Päiväkerho on seurakunnan varhaiskasvatusta 2-5-vuotiaille lapsille. Kerhojen tavoitteena on tukea lapsen kokonaisvaltaista kasvua ja kehitystä.

Päiväkerhojen kokoontumisajankohdat ja kerhomaksu

Kerholaiset tapaavat toisiaan kaksi kertaa viikossa 2,5-3 tuntia kerrallaan. Kerhot kokoontuvat pääsääntöisesti koulujen toiminta-aikoina.

Kerhomaksu on 34 € lukukaudessa. Olemme siirtyneet sähköiseen laskutukseen ja päiväkerholasku tulee osoitteesta niina huttunen<no-reply@mvs.fi.

Seurakunnan päiväkerhojen kerhopaikat

Kerhon alkamisesta ja ryhmäjaosta ilmoitetaan sähköisesti ilmoittautuneille.

Ilmoittautuminen seurakunnan päiväkerhoon

Syksy 2024- kevät 2025 päiväkerhoihin ilmoittautuminen avoinna 15.3.- 30.4. tästä linkistäLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Tarkemmat tiedot kokoontumispaikoista ja -ajoista löytyy ilmoittautumisen yhteydessä. Lisätietoja voi kysellä varhaiskasvatuksen ohjaaja Niina Huttuselta, p. 040 804 9381, niina.huttunen@evl.fi.

Kerhoissa opetellaan toimimaan yhdessä

Kristillisen ihmiskuvan mukaan jokainen on ainutkertainen, tärkeä ja pyhä. Lapsia ohjataan tunnistamaan omia ja muiden vahvuuksia ja arvostamaan toinen toisiaan.

Kerhoissa harjoitellaan yhdessä hiljentymistä, tutkitaan Raamatun kertomuksia ja rukoillaan, ihmetellään elämän pieniä ja isoja asioita, leikitään, lauletaan, askarrellaan, satuillaan ja opetellaan ryhmätaitoja. Kerholaiset myös retkeilevät ja osallistuvat lasten kirkkoihin ja tapahtumiin.

Toimimme kasvatuskumppanuudessa vanhempien kanssa.