Perhekirkko

Perhekirkko on erityisesti lapsiperheille suunniteltu jumalanpalvelus. Perhekirkko toteutetaan aina lasten ehdoilla musiikkia ja puheita myöden. Saarna sisältää ajateltavaa myös aikuisille, joten perhekirkkoon ovat tervetulleita ihan kaikki.

Perhekirkkojen päivämäärät sekä muut tiedot löydät täältäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Kirkkokiska

Kirkkokiska on kioski, jossa ei tarvita rahaa, vaan josta lapsi voi hakea itselleen tehtävän perhekirkon aikana tehtäväksi. Tehtäviä on erilaisia. Jotkut tehtävistä ovat joka perhekirkossa samat, jotkut puolestaan vaihtuvat perhekirkon sisällön mukaan. Tehtäviä voi olla esimerkiksi erilaisten esineiden kantaminen alkukulkueessa, triangelin soittaminen ja laulun laulaminen ja leikkiminen. Kirkkokiskasta saa hakea myös kirkkokaverin, eli pehmolelun itselleen kirkon ajaksi.