Verkkomaksun palveluehdot

Ilmoittautuminen

Ilmoittauduttuasi leirille, retkille, konserttiin tai muuhun seurakunnan järjestämään tapahtumaan saat verkkomaksulinkin ja ilmoittautumisvahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Sinulla on oikeus peruuttaa osallistumisesi tapahtumaan veloituksetta. Ilmoitathan peruutuksen leirin, retken, konsertin tai tapahtuman järjestäjän sähköpostiosoitteeseen, joka on ilmoitettu ilmoittautumisvahvistuksessa.

Ilmoita osallistumismaksun palauttamista varten:

• leirin, retken, konsertin tai tapahtuman nimi ja ajankohta
  • osallistujan nimi sekä
  • maksun saajan nimi ja pankkitilin numero.

Seurakuntayhtymä palauttaa maksun viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saapumisesta. Maksun palauttamisesta ei aiheudu palautuksen saajalle kustannuksia.

Tapahtuman peruuntuessa järjestäjän toimesta palautamme suoritetun osallistumismaksun viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksesta, eikä maksun palauttamisesta aiheudu palautuksen saajalle kustannuksia.

Maksupalveluntarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai maksukorttilaskulla. Paytrail Oyj välittää maksun Hämeenlinnan seurakuntayhtymälle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydetään ensisijaisesti ottamaan yhteyttä tapahtuman/tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2