Jukolan Lintukoto

Hämeenlinna-Vanajan seurakunnan Jukolan Lintukodon seurakuntatalo ulkoa

040 804 9455 vahtimestari

Kaupungin länsipuolella sijaitseva Hämeenlinna-Vanajan seurakunnan Jukolan Lintukoto valmistui vuonna 1991 kaupungin ja seurakuntayhtymän yhteistyönä. Seurakuntayhtymän puoli on seurakuntatalo, missä toimii seurakunnan kerhoja ja piirejä sekä ruokailu pienituloisille ja yksinäisille ihmisille. Jukolassa vietetään jumalanpalvelusta joka toinen sunnuntai. Pohjakerroksessa kokoontuu partiolippukunta Nummen Eränkävijät.

Jukolan Lintukodon vuokrattavat tilat

Kirkkosali, kahvio ja keittiö

Kirkkosali, kahvio ja keittiö palvelevat monissa juhlissa ja kirkkokahvien paikkana. Tilaa voi vuokrata erilaisiin perhejuhliin, kuten kaste- ja rippijuhliin. Paikka soveltuu myös muistotilaisuuksien pitämiseen. Lisäksi tilan voi vuokrata vaikka kokouksien tai syntymäpäivien pitämiseen. Kirkkosalissa on istumapaikkoja 94 ja kahviossa 40.

Varusteet: Kahviossa on 13 kpl pöytiä kooltaan 80x130 cm. Lisäpöytinä taittojalkapöytiä 4 kpl kooltaan 70x160 cm. Kahvi- ja ruoka-astiastot on noin 100 henkilölle, myös tarjoiluastiat löytyvät. Kastemekko, -malja, maljakot, kynttilänjalat sekä kaste-/muistopöytä lainattavissa. Syöttötuoleja on yksi.  Salissa on piano. Tarpeen mukaan käytössä ovat äänentoistolaitteet sekä esitysnäyttö.

Keittiö: Jukolan Lintukodossa on laitoskeittiö, jonka varustukseen kuuluu kahvinkeitin, vedenkeitin, kiertoilmauuni, liesi, kippikattila, astianpesukone ja jääkaapit. Lintukodossa on myös pienempi keittiö, jonka varustukseen kuuluu kahvinkeitin, vedenkeitin, mikroaaltouuni, pieni jääkaappi ja liesi.

Joutsen

Jukolan Lintukodon tilaa ”Joutsen” voi vuokrata pieniin perhejuhliin, kuten kaste- ja rippijuhliin. Paikka soveltuu myös muistotilaisuuksien pitämiseen. Lisäksi tilan voi vuokrata vaikka kokouksien tai syntymäpäivien pitämiseen. Tilassa on 10 istuinpaikkaa.

Varusteet: Tilassa on kaksi sohvaa, viisi nojatuolia ja sohvapöydät. Tilaan on saatavilla lisätuoleja. Kastemekko, kastemalja, maljakot, kynttilänjalat sekä kaste-/muistopöytä lainattavissa.

Keittiö: Tilassa on keittiösyvennys liukuoven takana, jossa kahvinkeitin, vedenkeitin, mikroaaltouuni, jääkaappi ja astiasto 20 henkilölle.

Metso

Jukolan Lintukodon tilaa ”Metso” voi vuokrata pienryhmien ja kokousten pitopaikaksi. Tilassa on 10 istuinpaikkaa. Ei sovellu juhlatilaksi.

Varusteet: Tilassa on neljä pöytää koottuna yhdeksi isoksi pöydäksi ja kaksi irtopöytää.

Kurki

Jukolan Lintukodon tilaa ”Kurki” voi vuokrata pienryhmien ja kokousten pitopaikaksi. Tilassa on 10–15 istuinpaikkaa. Ei sovellu juhlatilaksi.

Varusteet: Tilassa on erilaisia pöytiä seitsemän kappaletta, istuimina jakkaroita noin 14 kpl.

Keittiö: Tilassa on pikkukeittiö, jossa kahvinkeitin, vedenkeitin, mikroaaltouuni, jääkaappi sekä kahvi-, ruoka- ja tarjoiluastiat.

Ohjeita tilojen varaajille ja hinnasto.

Pysäköinti

Jukolan Lintukodon vieressä on runsaasti pysäköintipaikkoja.

Esteettömyys

Rakennus on kokonaisuudessaan katutasossa. Kuulosauvoja tai induktiosilmukkaa ei ole.

Esteetön kulku Esteetön kulku
Esteetön wc Esteetön wc