Kalvolan seurakuntatalo

Hallintotie 3, 14500 Iittala

040 804 9486 erityisammattimies

100

Kalvolan seurakuntatalo on erilaisten tilaisuuksien pitopaikka, siellä on myös iltapäiväkerhojen kokoontumistilat.

Seurakuntatalo juhlatilana

Seurakuntatalossa voi viettää erilaisia perhejuhlia, kuten kaste- ja rippijuhlia. Paikka soveltuu myös muistotilaisuuksien pitämiseen. Lisäksi tilan voi vuokrata vaikka kokouksien pitämiseen. Pöytien ääreen mahtuu istumaan 100 henkilöä.

Varusteet: Seurakuntasalissa on 20 kpl pöytiä kokoa 70x120 cm ja 6 kpl pöytiä kokoa 80x130 cm. Kahvi- ja ruoka-astiastot on 100 henkilölle, myös tarjoiluastiat löytyvät. Kastemalja, maljakot, kynttilänjalat sekä kaste-/muistopöytä lainattavissa. Syöttötuoleja on kaksi kappaletta. Salissa on flyygeli. Tarpeen mukaan käytössä ovat äänentoistolaitteet (mikrofoni ja kaiuttimet) sekä valkokangas.

Keittiö: Kalvolan seurakuntatalossa on laitoskeittiö, jonka varustukseen kuuluu iso kahvinkeitin, vedenkeitin, uuni, liesi, kippikattila, astianpesukone ja jääkaappi.

Ohjeita tilojen varaajille ja hinnasto.

Pysäköinti

Seurakuntatalon pihassa oleva parkkialue on rajallinen, läheisen paloaseman pihassa on lisäpaikkoja.

Esteettömyys

Seurakuntataloon on esteetön sisäänkäynti. WC-tila on esteetön.

Esteetön kulku Esteetön kulku
Esteetön wc Esteetön wc