Lapsi leikkii legoilla Hämeenlinna-Vanajan seurakunnan kerhossa.

Perheryhmät ovat yhteisiä kerhoja lapsille ja vanhemmille

Vauvakerhot

• Maanantaisin klo 13-15 Reskan Kulmassa (Raatihuoneenkatu 19)
  • Tiistaisin klo 13-15 Poltinahon seurakuntatalossa (Turuntie 34, A-ovi & E-ovi).

​​​​​​Vauvakerhossa lauletaan ja loruillaan. Kerhossa on mahdollista tavata samassa elämäntilanteessa olevia vanhempia ja jakaa vauvaperheen arjen kokemuksia. Rohkeasti mukaan erityisesti ensivauvojen vanhemmat sekä äidit että isät. Osallistuminen on maksutonta.

Perhekerhot

• Maanantaisin klo 9.30-11.30 Rengon päiväkerhotilassa (Rengonraitti 7)
  • Maanantaisin klo 9.30-11.30 Reskan Kulmassa (Raatihuoneenkatu 19)
  • Tiistaisin klo 9.30-11.30 Poltinahon seurakuntatalolla (Turuntie 34, A-ovi & E-ovi)
  • Keskiviikkoisin klo 9.30-11.30 Rantatien päiväkerhotilassa (Rantatie 13 O)
  • Keskiviikkoisin klo 9.30-11.30 Loimalahden päiväkerhotilassa (Majalahdentie 1)
  • Keskiviikkoisin klo 9.30-11.30 Iittalan seurakuntatalon lasten tilassa (Hallintotie 3, 14500 Iittala)

Perhekerhot tarjoaa leikkiseuraa lapsille ja juttuseuraa sekä vertaistukea aikuisille. Perhekerhojen sisältö muokkautuu omanlaisekseen, perheitä kuunnellen. Perhekerhoon voi osallistua minkä ikäisen lapsen kanssa tahansa. Jokaisella kerralla on myös ohjattua toimintaa. Osallistuminen on maksutonta.

Perheiden lounaskerho

• keskiviikkoisin klo 9.30-11.30 Anttilankadulla (Anttilankatu 4). "Yhdessä tehdään, yhdessä syödään". Osallistuminen on maksutonta.

"Mummola"

• Maanantaisin klo 13-15 Poltinahon seurakuntatalolla (Turuntie 34, A-ovi & E-ovi). Nimensä mukaisesti Mummolassa voi olla rennosti, siellä on juttuseuraa, jokaisella kerralla on tarjolla kahvia ja pientä syötävää sekä aina jotain ohjattua tekemistä, kuten hartaus/ lauluhetki. Mummolaan ovat erityisesti tervetulleita ikäihmiset sekä aikuiset lapsineen. Parhaimmillaan Mummola on sukupolvien kohtaamispaikka, jonka sisällönsuunnitteluun saa osallistua.

Liiku lapsesi kanssa

• torstaisin klo 17.30–18.15 Kirkonkulman koululla (Vanhanpappilantie 133).

Liiku lapsesi kanssa on perheen yhteinen liikuntahetki, jossa on sekä ohjattua että vapaata liikkumista. Ohjelma on suunnattu 2–3 v. lapsille aikuisineen. Ryhmä on maksuton eikä vaadi ilmoittautumista, voitte vain tulla paikalle.

Kaikki perheiden ryhmät ovat avoimia kaikille, eikä niihin tarvitse ilmoittautua etukäteen. Perheryhmien toiminta on yhteistä lapsille ja vanhemmille sekä lasten hoitajille.

Poikkeuspäivämäärät/ Huom!

-Hiljaisella viikolla (vko 13) ei kerhoja