Nojatuoli-ilta Livestriimi

su 23.5. klo 20.00 – su 23.5. klo 21.00
Piirroskuva värikkäistä nojatuoleista, tuoleilla kasvokuvat illan esiintyjistä: Tiia Redsven-Heino, Kalle Virtanen, Josefiina Sollo.

Hämeenlinnan kirkko

Kevätjuhlan aika! Kesä edessä, erikoinen talvi takana. Keskustelua elämän merkityksellisyydestä ja kesän odotuksista. Vieraina Voice of Finlandin voittaja laulaja Kalle Virtanen, Hämeenlinnalainen teologian kandi Josefiina Sollo ja ja Hämeenlinnalainen tanssinoppettaja, koreografi TR-Studion yrittäjä Tiia Redsven-Heino.

Lauletaan yhdessä suvivirsi!

Illassa hämeenlinnalaisia keskusteluvieraita haastattelee pastori Hanna-Leena Kevätsalo-Vuorio. Musiikista vastaa tasokas houseband ja vaihtuva musiikkivieras. Nojatuoli-ilta striimataan suorana ja on katsottavissa seurakunnan Youtube-kanavalta. Linkki suoraan striimiin löytyy seurakunnan kotisivujen etusivulta.

Striimauksesta vastaa seurakunnan oma striimitiimi.

• Musiikki Musiikki
  • Aikuisille Aikuisille