Koululaisten kirjepyhis on maksuton kirjepyhäkoulu 8-10-vuotiaille

Koululaisten kirjepyhis on kirjepyhäkoulu, joka postitetaan kotiin kuusi kertaa vuodessa. Se on tarkoitettu 8-10-vuotiaille koululaisille perheineen Hämeenlinna-Vanajan seurakunnan alueella.

Kirjepyhiksessä lapset ja vanhemmat pohtivat yhdessä kirjeessä saamiaan aiheita ja tehtäviä. Jokaisessa kirjeessä seikkailee hauska pyhiskaveri Onni-karhu.

Kirjepyhis on maksuton.

Lähtekää mukaan yhteiselle seikkailulle Raamatun jännittävään maailmaan!

Kirjepyhiksessä tutkitaan Lasten Raamattua ja tehdään tehtäviä

Kirjepyhis tukee kodin kristillistä kasvatusta ja perheen mukavaa yhdessä tekemistä. Kirjeet sisältävät erilaisia tehtäviä sekä leikki- ja askarteluideoita. Jokaisessa kirjeessä on yhteisiä pohdinnan aiheita perheelle liittyen johonkin Lasten Raamatun kertomukseen. Lapsen Raamattu sisältää kertomuksia sekä Vanhasta että Uudesta testamentista lapsentajuisesti kirjoitettuna.

Kirjepyhikseen ilmoittautuneet lapset saavat lahjaksi oman Lasten Raamatun, joka noudetaan palvelutoimistosta osoite Raatihuoneenkatu 19, avoinna arkisin klo 9-12 & 13-15. Samaan perheeseen voi tulla kuitenkin vain yksi Raamattu.

Ensimmäisen kirjeen mukana lapsi saa myös oman pyhistaulun, johon voi kiinnittää kirjeen mukana tulevia tarroja. Kirjeissä kerrotaan lisäksi seurakunnan tulevista tapahtumista lapsiperheille.

Ilmoittautuminen Kirjepyhikseen

Kirjepyhikseen voi ilmoittautua milloin tahansa.

Kirjepyhikseen ilmoittaudutaan tästä aukeavalla ilmoittautumislomakkeella. Ilmoittautua voi myös sähköpostilla kirjepyhis.hml@evl.fi.

Kerro ilmoittautumisviestissä lapsen koko nimi, syntymävuosi ja osoite sekä huoltajan nimi, osoite ja sähköposti.

Jos perheessä on useampi lapsi, voi vanhempi tilata jokaiselle lapselle oman kirjeen.

Ilmoittautuneille lähetetään ohjeet Lasten Raamatun noudosta.

Kirjepyhiksen osoitteenmuutokset

Mikäli osoitteenne muuttuu, muistattehan ilmoittaa uuden osoitteen sähköpostilla osoitteeseen kirjepyhis.hml@evl.fi.

Kirjepyhiksen tilauksen peruuttaminen

Kirjepyhiksen tilauksen voi lopettaa lähettämällä sähköpostia osoitteeseen kirjepyhis.hml@evl.fi.

Lisätiedot ja palaute

Jäikö jokin askarruttamaan? Haluatko antaa palautetta kirjepyhiksestä? Onko mielessäsi kehitysideoita kirjeestä? Ota yhteyttä lastenohjaaja Hanna-Leena Henrikssoniin, p. 040 804 9393 tai kirjepyhis.hml[at]evl.fi

Kysy lisää!

lastenohjaaja