Nuorten seurakunta – Poltsari on nuorten paikka!

Tykkäätkö pelata, soittaa tai laulaa? Kiinnostaako partio tai bänditoiminta? Tule mukaan seurakunnan toimintaan, olitpa sitten koululainen, nuori tai opiskelija. Suurin osa nuorisotoiminnasta tapahtuu Poltsarilla eli Poltinahon seurakuntatalolla. Poltsarilta löydät myös nuorisotoimiston ja nuorisotyöntekijät.

Kalvolassa nuorisotyö kokoontuu Jessen Majalla, seurakuntatalon vieressä. Tilaisuudet ja tapahtumat löydät verkkosivujen tapahtumat -kohdasta ja Instagram -tililtämme.

Seuraa meitä somessa:

Ig: @poltsarinnuoretLinkki avautuu uudessa välilehdessä
     @kalvolanseurakuntanuoretLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Olisko nämä sulle?

Avoin Poltsari on kokoontumispaikka ja -aika kaikenikäisille. Tapaaminen on kerran kuussa keskiviikkona klo 17.30–19.30 Poltinahon seurakuntatalossa. Illoissa on mahdollisuus pelailla, leikkiä, askarrella, hiljentyä, kohdata, osallistua ja kahvitella hyvässä seurassa.

Valomessu on astetta rennompi yhdessä tehty messu, jossa pääasiana on ilo, ylistys ja yhdessä olo. Reilun tunnin aikana lauletaan yhdessä bändin kanssa ja etsitään omaa suhdetta Jumalaan kuunnellen ja rukoillen.