Partiolaisia partioleirillä. Hämeenlinna-Vanajan seurakunta.

Tule mukaan partioon Hämeenlinnassa!

Pidä huolta itsestäsi, luonnosta ja lähimmäisestä! Partiossa retkeillään ja vaelletaan yhdessä, testataan päätä ja käsiä. Hämeenlinna-Vanajan seurakunta on taustayhteisönä viidessä partiolippukunnassa.

Uusia jäseniä otetaan syksyllä toimintakauden alussa, mutta paikkatilannetta voi kysyä pitkin vuotta! Kaikkiin lippukuntiin ovat tervetulleita myös aikuiset.

Nummen Eränkävijät

Tyttö- ja poikalippukunta. Kokoontumispaikkoja: Idänpäässä Anttilankadun kerhotila, Lintukoto, Loimalahti ja Rantatien kerhotila. Lippukunnassa toimii tavallisten lasten partioryhmien lisäksi erityistä tukea tarvitseville lapsille ja nuorille suunnattu sisupartio, alle kouluikäisille suunnattu perhepartio sekä aikuispartio, johon kaikki halukkaat aikuiset voivat liittyä.

Lisätiedot: www.nuer.fi.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Jaakon Samoojat

Tyttö- ja poikalippukunta. Kokoontumispaikka Rengon seurakuntatalon alakerta.

Lisätiedot: www.jaakonsamoojat.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Liekkitytöt

Tyttölippukunta. Kokoontumispaikka Poltinahon seurakuntatalo.

Lisätiedot:  www.liekkitytot.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Kaskenkaatajat

Poikalippukunta. Kokoontumispaikka Poltinahon seurakuntatalo.

Lisätiedot: www.kaskenkaatajat.orgLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Wanajan Ilves

Tyttö- ja poikalippukunta. Mukaan toimintaan mahtuu kaikenikäisiä uusia partiolaisia! Kokoontumispaikka Vanajan seurakuntakoti.

Lisätiedot:  www.wanajanilves.fi.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Seurakunnan partiotyöntekijänä toimii Maria Lehtovaara.