Kotikirkko on hämeenlinnalainen seurakuntalehti

Ajankohtaisia ilmiöitä, kiinnostavia henkilöitä ja hengellisyyttä yhdessä lukupaketissa.

Hämeenlinna-Vanajan seurakunnan Kotikirkko-lehti on yksi Suomen vanhimpia seurakuntalehtiä. Se on perustettu vuonna 1953. Lehti jaetaan jokaiseen kotiin Hämeenlinnan kantakaupungin, Kalvolan ja Rengon alueella. Lisäksi lehteä on tarjolla seurakuntien toimitiloissa ja muissa noutopisteissä ympäri Hämeenlinnaa.

Kotikirkossa 1/2024 muun muassa:

• Pääsiäisen tapahtumat (erillisliite)
  • Pääjuttu: Ruoka on minulle pyhä asia. Kokki ja yrittäjä Aki Kinnunen
  • Uutisia omasta seurakunnasta
  • Saimme ymäristödiplomin!
  • Kierrä ja ihastu Hämeenlinnan keskustan näyteikkunoiden Pääsiäismunapolkuun!

Kotikirkon noutopisteet:

Toimitus PL 65, 13101 Hämeenlinna
Lukijapalautteet ja juttuvinkit kotikirkko@evl.fi
Päätoimittaja viestintäpäällikkö Reetta Laaksonen

Toimutus ja ilmoitusmyynti Anu Iso-Kokkila-Vähänen, 040 804 9326 anu.iso-kokkila-vahanen@evl.fi
Lehden koko 260×380, 5 palstaa, palstanleveys 42 mm
Painos 30 000 kpl
Paino Botnia Print, Kokkola
Jakelu JakelujunioritRengossa Posti.
Jakeluhuomautukset Jakelujuniorit p.029 0010 040 tai tee huomautus jakelusta täälläLinkki avautuu uudessa välilehdessä
Huom! Lehti jaetaan ilmaisjakelun mukana. Jos olet kieltänyt ilmaisjakelun, saat lehden noutopisteistä.

Kotikirkon noutopisteet Palvelutoimisto Raatihuoneenkatu 19, Kauppapaikka Tavastila, Poltinahon seurakuntatalo, Hämeenlinnan kirkko, Vanajan kirkko, Rengon kirkko, Kalvolan kirkkoherranvirasto Iittala, Hämeenlinnan pääkirjasto, Prisma Hämeenlinna, Kauppakeskus Tuulonen, Sale Renko, S-market Iittala, S-market Jukola, S-market idänpää, Kauppapaikka Tavastila.

kotikirkko

Kotikirkko 2024 lehdet

Kotikirkko 2023 lehdet

Klikkaamalla Kotikirkon numeroa pääset lukemaan näköislehden e-julkaisu -palvelussa. Vanhat lehdet (ennen 2023) ovat puolestaan luettavissa Issuu-palvelussa. Näköislehdet eivät ole saavutettavia. Lehden artikkeleita pyritään julkaisemaan Lehteri-palvelussaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Kotikirkko 2022 lehdet

Kotikirkko 2021 lehdet

Kotikirkko 2020 lehdet

Kotikirkko 2019

Haluatko ilmoittaa Kotikirkossa?

Kotikirkko jaetaan ilmaisjakelun mukana kotitalouksiin Hämeenlinnan kantakaupungin ja Rengon alueella. Lisäksi lehteä on tarjolla lukuisissa noutopisteissä ympäri Hämeenlinnaa. Lehden lukijakunta koostuu niin seurakuntalaisista kuin omaa hengellisyyttään etsivistä kaupunkilaisista.

Ota yhteyttä: anu.iso-kokkila-vahanen@evl.fi