Tule koulutukseen: Opi evankelioimista ja rukousta

Opi kertomaan hyvää sanomaa Kristuksesta muille ihmisille ja ota rukous osaksi jokapäiväistä elämääsi. Koulutus 19.8–20.8. Poltinahon seurakuntatalossa. Ilmoittaudu viimeistään 10.8.

Kerro ilosanomaa ja kulje rukoillen, iltataivas taustana.

Valmennus innostaa liikkeelle ja luo yhteyttä. L10T-koulutus perustuu ohjeisiin, jotka Jeesus antoi opetuslapsilleen lähettäessään heidät matkaan Luukkaan evankeliumin 10. luvun mukaan. Jeesuksen ohjeet sopivat myös tähän päivään kaikkialla arjen keskellä. Toimintamalli sopii yhtä hyvin ujoille, rohkeille, kiireisillekin. Aivan kaikille!

Tavoitteena on uusi tapa elää silmät ja sydän avoimina lähimmäisille, rohkeana osoittamaan Jumalan rakkautta arjessa ja kutsumaan toisia Jumalan yhteyteen.

Koulutuksessa opetellaan evankelioimista ja rukousta. Koulutus innostaa alkuun.
Koulutus alkaa 19.–20.8. 2022 Poltinahon seurakuntatalossa. Pe 19.8. klo 18–20.30, laLinkki avautuu uudessa välilehdessä 20.8. klo 10–18.

Koulutus on osa valtakunnallista mediamissiota "Se löytyi Missio 2022" ja paikallista Onnex olkoon -seurakuntatapahtumaa.

Koulutus tapahtuu webinaari-koulutuksena ja kouluttajina toimivat Virpi Nyman ja Kristiina Nordman.

Koulutus järjestetään yhteistyössä Hämeenlinnan Vapaaseurakunnan ja Helluntaiseurakunnan kanssa.

***
Onnex olkoon -seurakuntatapahtuma on Hämeenlinna-Vanajan seurakunnan tapahtuma, jossa tehdään seurakunnan omaa työtä tutuksi hämeenlinnalaisille, kerrotaan Kristuksesta ja kutsutaan 9.10. Verkatehtaalle iloiseen tapahtumapäivään.

Missio 2022 on yhteiskristillinen evankelioimistapahtuma, jonka päätöstilaisuus on 22.10. Hämeenlinnan kirkossa.
***

Ilmoittaudu koulutukseen 10.8. asti