Onko sinua pyydetty kummiksi tai haluat kirkkohäät, mutta rippikoulu on käymättä?

Ei hätää, sillä ehdit käymään sen yhden viikonlopun aikana syyskuussa!

Kopio IG_kuvia2022 (2).png

Aikuisrippikouluun osallistuu vuosittain Suomessa n. 1000 yli 17-vuotiasta. Aina ei kuitenkaan ole kysymys kummiudesta tai avioliitosta, yhä enemmän on heitä, jotka etsivät elämälleen uutta suuntaa ja ovat kiinnostuneita kristillisestä elämäntulkinnasta. Rippikoulu onkin hyvä mahdollisuus punnita elämän arvoja ja valintoja .Aikuisena voit käydä rippikoulun yksityisesti tai pienessä ryhmässä.

Aikuisrippikoulu on tarkoitettu nuorille aikuisille ja aikuisille, jotka eivät ole käyneet rippikoulua tai haluavat kristillisen kasteen. Luterilaisessa kirkossa kirkollisen vihkimisen tai kummiuden edellytyksenä on rippikoulu ja konfirmaatio.

Tänä vuonna Rippikouluviikonloppu aikuisille järjestetään 9.-11.9. Reskan Kulmassa.

Rippikoulu päättyy konfirmaatioon 11.9. klo 17.30 Vanajan kirkossa. Rippikouluviikonloppuun voit ilmoittautua 2.9. asti pastori Mirja Lassilalle puh: 040-8049310 tai sähköpostitse mirja.lassila@evl.fi

Rippikoulun jälkeen ehtii juhlimaan häitä esimerkiksi Hääyö-vihkitapahtumassa ainutlaatuisesti ja helposti 22.10.2022 Vanajan kirkossa. Tiedustelut ja puolen tunnin vihkiaikojen varaukset palvelutoimistosta, p. 040 804 9333

2022-08-10 11:09:23.0