Tule tapaamaan piispaamme Matti Repoa!

Hämeenlinna-Vanajan seurakunnassa on käynnissä piispantarkastus. Piispa Repo on loppuviikolla tavattavissa useissa tilaisuuksissa.

Piispa Repo ja kutsu tapaamaan piispaa.

Hämeenlinna-Vanajan seurakunnan piispantarkastus päättyy tällä viikolla piispa Matti Revon vierailuun.

Piispa Matti Repo vierailee seurakunnassamme tällä viikolla. Hän johtaa seurakuntalaiset aamurukoukseen torstaina 25.8. ja perjantaina 26.8. klo 9 Hämeenlinnan kirkossa.

Torstai-iltana 25.8. klo 18 Rengon kirkossa on iltakirkko, jota johtaa Matti Repo, avustaa Heikki Toivio, musiikista huolehtii Heikki Seppänen.

Tervetuloa perjantaina 26.8. illalla Reskan Kulmaan! Avoimet ovet klo 18–20, tule tutustumaan tilaan ja juttelemaan piispan kanssa. Samalla piispa siunaa Reskan Kulman. Luvassa toimintaa, musiikkia ja tarjoilua.

Lauantaina 27.8. piispa johdattelee seurakunnan työntekijät ja luottamushenkilöt pohtimaan seurakunnan asemaa Hämeenlinnan kaupungissa ja miettimään, miltä tulevaisuuden seurakunta Hämeenlinnassa näyttää?

Piispantarkastuksen päättää piispanmessu Hämeenlinnan kirkossa sunnuntaina 28.8. klo 10. Messun jälkeen kirkkokahvit ja piispantarkastuksen päätössanat.

Piispantarkastus on usean vuoden välein toistuva piispan ja seurakunnan yhteistyöprosessi, jossa piispa keskustelee seurakunnan työntekijöiden ja luottamushenkilöiden kanssa seurakunnan asioista, arvioidaan toiminnan nykytilaa ja pohditaan tulevaa. Samalla piispa tutustuu seurakunnan toimintaympäristöön, tapaa kaupungin ja yritysten edustajia ja tietysti seurakuntalaisia.

2022-08-22 11:37:00.0