Hyvin sanottu -keskustelufestivaali 30.9.–1.10.Verkatehtaalla

Tapahtuma on osa Hyvin sanottu -hanketta, jossa seurakuntakin on mukana. Tapahtuma on kaikille avoin ja maksuton.

HS-keskustelufestivaali ryhmä ihmisiä.

Festareita voi seurata myös Yle Areenasta ja Yle palvelusta sekä Hyvin sanotun some-kanavien kautta.

Julkisia keskusteluja järjestetään kaikkiaan kaksitoista, joista Yle striimaa seitsemän. Ensimmäinen keskustelu alkaa 10.30 sekä perjantaina että lauantaina Vanaja-salissa. Keskustelumuotoja on erilaisia. Pop up -keskusteluihin pääsevät osallistumaan kaikki halukkaan festarikävijät. Niihin on mahdollista osallistua joko keskustelijana tai kuuntelijana.

Kirkon aiheina ovat:

”Mistä voisin luopua luonnon ja toisten ihmisten hyväksi” -pop up on pe klo 13.30–15.00. Tila: Boxi.

”Kirkko – mikä ihmeen kirkko?” –pop up pe klo 15.15–16.45

”Kuolema tuli osaksi arkea” –pop up on la klo 12.15–13.45. Tila: Kulma.
Tämä keskustelu on Hämeenlinna-Vanajan seurakunnan ja Tampereen hiippakunnan järjestämä keskustelu.

Myös Kotikirkossa on kerrottu Hyvin sanottu -hankkeesta ja festivaaleista. Tervetuloa kuuntelemaan ja osallistumaan!

2022-09-22 19:59:00.0