Postilakko vaikuttaa Hämeenlinnan seurakuntien postituksiin

Posti- ja logistiikka-alan unioni PAU on aloittanut kaksi viikkoa kestävän postilakon. Postilakko tulee hidastamaan myös Hämeenlinnan seurakuntien asiakaskirjeiden kulkua. Lakko vaikuttaa Hämeenlinnan seurakunnista asiakkaille postitettavien kirjeiden ja laskujen kulkuun.

lähikuva kirjekuorista

Kiireellisissä virkatodistuksiin tai avioliiton esteiden tutkimuksiin liittyvissä asioissa asiakkaita pyydetään ottamaan yhteyttä seurakuntien kirkkoherranvirastoihin. Hämeenlinna-Vanajan seurakunnan kirkkoherranvirasto palvelee arkisin klo 9–15.

Ostolaskuihin lakon ei ennakoida vaikuttavan paljon, sillä Hämeenlinnan seurakunnissa on siirrytty pääasiassa sähköiseen laskutukseen.

Tarvittaessa laskutukseen liittyvissä asioissa voi olla yhteydessä Hämeenlinnan seurakuntien taloustoimistoon ma-pe klo 9-15.

2019-11-13 08:21:00.0