Aikuisten jatkoripari-illat PERUTTU

Onko lapsesi tai kummilapsesi rippikoulussa? Nyt on mahdollisuus palauttaa mieleen mitä rippikoulussa oikein opetettiin ja laulettiin.

Kirkon kuvapankin kuvassa 80-luvun rippikoululaisia iltanuotiolla.

Kirkon kuvapankin kuva

Hämeenlinna-Vanajan seurakunta järjestää jatkoriparin aikuisille, jotka esimerkiksi oman lapsensa rippikoulun tultua ajankohtaiseksi haluavat muistuttaa mieleensä, mitä rippikoulussa opetettiin ja laulettiin.

Neljänä torstaina kevään aikana kokoonnutaan iltakuudelta Hämeenlinnan kirkkoon pohtimaan kristinuskon perusteita. Esimerkiksi: Onko elämäni sattuman tulosta vai osa suurempaa suunnitelmaa? Kuka Jeesus on? Onko mikään pyhää – mikä minulle ja sinulle on pyhää? Mitä kaste ja ehtoollinen merkitsevät?

Tilaisuudet ovat avoimia myös muille kiinnostuneille, kuin rippikoululaisten kummeille ja vanhemmille. Tarjolla on kahvia, teetä ja pientä purtavaa.

Aikuisten jatkoripari torstaisin 20.2., 5.3., 19.3. ja 2.4. klo 18 Hämeenlinnan kirkko.

2020-02-11 14:24:00.0