Kaikki tapahtumat perutaan – jumalanpalvelus lähetetään videostriiminä

Jumalanpalvelukset julkisina tilaisuuksina keskeytetään Hämeenlinna-Vanajan seurakunnassa 14.4. saakka. Kirkolliset toimitukset hoidetaan poikkeusjärjestelyin. Toimituksissa paikalla voi olla enintään 10 ihmistä.

Erikoislähikuva vihkimistä toimittavan papin käsistä, jotka pitelevät avonaista Raamattua jolla lepää kulta...

Hämeenlinnan seurakunnat / kirkon.kuvat.fi

Maanantaina 16.3. hallitus on asettanut uudet koronaepidemiaohjeet. Suomen evankelis-luterilaisen kirkon piispat ovat niiden ohjeiden pohjalta antaneet toimintaohjeet kaikille seurakunnille. Niiden mukaisesti

Jumalanpalvelus pidetään Hämeenlinnan kirkossa siten, että paikalla ovat vain jumalanpalveluksen toimittajat. Tämä sanajumalanpalvelus striimataan ja sitä voi seurata verkkosivullamme ja Hämeen Sanomien verkkosivulla. Jumalanpalvelus on katsottavissa myöhemmin samalla verkkosivulla.

Hämeenlinnan kirkko on auki jumalanpalveluksen jälkeen kello 13.00 saakka hiljentymistä ja yksityistä rukousta varten. Paikalla on pappi tai muu seurakunnan työntekijä keskustelua ja sielunhoitoa varten.

Hämeenlinnan kirkko on avoinna maanantaista perjantaihin klo 11-13, paikalla on pappi tai muu seurakunnan työntekijä.

Rengon kirkko on auki sunnuntaina klo 11-13 rukoilua ja hiljentymistä varten. Paikalla on pappi.

Kirkolliset toimitukset hoidetaan poikkeusjärjestelyin. Toimituksissa paikalla voi olla enintään 10 ihmistä. Tästä sovitaan yhdessä perheiden ja omaisten kanssa.

Suosimme haudalla tapahtuvaa siunaamista.

Lähipäivinä lisäämme toimintaamme verkossa.

Henkilökuntamme on tavoitettavissa puhelimitse.

2020-03-16 21:37:00.0