Nyt on aika ilmoittautua syksyn päiväkerhoihin

Uusia taitoja, leikkiä, liikkumista ja pyhän äärelle pysähtymistä. Kerhoihin voivat ilmoittautua 15.4. mennessä tänä vuonna kolme vuotta täyttävät ja sitä vanhemmat alle kouluikäiset lapset.

Kun uusi varhaiskasvatussuunnitelma tuli voimaan, se vaikutti myös seurakunnan varhaiskasvatukseen.
Seurakunta noudattaa samoja pedagogisia linjauksia kuin Hämeenlinnan kaupungin varhaiskasvatus.
– Seurakunnan varhaiskasvatus on kristilliseen katsomukseen perustuva varhaiskasvatuspalvelu ja siksi saamme tuoda esiin kristillisiä arvoja, kertoo johtava varhaiskasvatuksen ohjaaja Kaisa Nurmi.
– Toiminnassamme pääosassa on lapsi. Kerhoissa ihmetellään elämää ja asioita lapsilähtöisesti ja lapsen tasoisesti. Opettelemme yhdessä monenlaisia taitoja, leikkimistä, liikkumista, pohtimista ja pyhän äärelle pysähtymistä.
Kerhoihin voivat ilmoittautua tänä vuonna kolme vuotta täyttävät ja sitä vanhemmat alle kouluikäiset lapset. Kerhotiloja on kahdeksan, eri puolilla kaupunkia. Ilmoittautuminen 15.4. mennessä. Ilmoittautumisajan jälkeen kerhoon otetaan lapsia, mikäli niissä on tilaa. Tiedustelut Kaisa Nurmi 040 804 9380.

Ilmoittaudu tästä!

2020-03-23 14:27:24.0