Bunker Gaming Hämeenlinna SM-liigassa

Hämeenlinnalainen E-urheilujoukkue Bunker Gaming Hämeenlinna, BGH, pelaa tällä viikolla alkavassa Esports SM-liigassa.

"Hienoa, että Bunkkerin toiminta on huomioitu valtakunnallisesti siten, että meidät on kutsuttu mukaan uuteen liigaan. Joukkueemme minimitavoite on olla finaaleissa, jotka pelataan Lappeenrannassa", kertovat joukkueenjohtajat Lasse Saraste, Hämeenlinna-Vanajan seurakunnan nuorisotyönohjaaja sekä Mikko Virta, Hämeenlinnan kaupungin nuorisotyöntekijä.

Liiga käynnistyy tiistaina 19.5. ja Bunker Gaming Hämeenlinnan ensimmäinen peli on torstaina 21.5.

"ESML-liigassa on mukana yhdeksän eri paikkakunnan joukkuetta ja luvassa huippupelejä. Tulkaa seuramaan!", lisää Saraste.

ESML-pelejä voi seurata Trailblazersin Twitch-kanavalla, linkki lähetyksiin löytyy Bunkkerin nettisivuilta osoitteesta Bunkkeri.gg/bgh.

Lisätietoja Esports SM-liigasta ja otteluiden aikatauluista löytyy liigan kotisivuilta Esml.fi.

Ennakkotunnelmiin pääsee BGH:n joukkueelta Bunkkerin Twitch-kanavalla Twitch.tv/bunkkerigg ennen pelin alkua torstaina noin klo 18.30.

Bunkkeri on Hämeenlinna-Vanajan seurakunnan ja Hämeenlinnan kaupungin yhdessä järjestämää toimintaa pelaamisen ja e-urheilun kehittämiseksi nuorisotyön näkökulmasta. Tätä työtä seurakunta ja kaupunki ovat tehneet yhdessä jo vuodesta 2009.

2020-05-19 13:24:00.0