Toivon laulut -videokonsertti 31.5.

Seurakunnan työntekijät ja hämeenlinnalaiset muusikot esittävät Vanajan kirkossa videoidussa konsertissa voimalaulujaan.

Osku Paappanen, Tilda Kylväjä, Marko Kylväjä ja Miikka Henriksson Toivon laulut -konsertissa

Kuvassa Osku Paappanen (vas.), Tilda Kylväjä, Marko Kylväjä ja Miikka Henriksson Toivon laulut -konsertissa

”Tämä laulu on antanut minulle toivoa!”

Musiikki tutkitusti hoitaa ihmisen päätä ja sydäntä. Tätä lääkettä ovat valmistaneet yhdessä seurakunnan työntekijät ja hämeenlinnalaiset muusikot.

Tunnelmallisessa Vanajan kirkossa nauhoitettu Toivon lauluja -videokonsertti julkaistaan sunnuntaina 31.5. klo 18 YouTube-kanavalla Hämeenlinnan seurakunnat.

Esiintyjät ovat valinneet konserttiin voimalaulujaan, jotka ovat luoneet heille toivon mielialaa. Ohjelmistossa ovat muun muassa Jaakko Löytyn Kahden maan kansalainen, Bass´n Helenin Taisteluni ja Pekka Simojoen Jumalan hullut.

Lauluja esittävät Miikka Henriksson, Aku Keinonen, Marko Kylväjä, Tilda Kylväjä, Mirja Lassila, Osku Paappanen ja Julianna Rantanen.

Konsertin on videoinut Ville Halkosaari.

2020-05-25 15:53:00.0