Avoimet kesäpäivät

Loimalahden leirikeskuksessa vietetään avoimia kesäpäiviä 21.7. ja 20.8. Avoimia kesäpäiviä on järjestetty jo kahtenatoista kesänä.

Hämeenlinna-Vanajan seurakunta, Loimalahden leirikeskuksen uimaranta ja laituri

Loimalahden leirikeskuksen uimaranta ja laituri, Anne-Mari Ikonen

Leirikeskus on avoinna kaikenikäisille kaupunkilaisille ja kesäasukkaille kesäpäivän viettoa varten tiistaina 21.7. ja torstaina 20.8.

Heinäkuun päivässä on mahdollisuus rauhoittua aittakirkon hiljaisessa huoneessa sekä suunnistaa puuharasteilla koko tapahtuman ajan. Ikivihreä haitarimusiikki soi klo 13 ja 18. Elokuun päivässä on erityisesti ohjelmaa lapsiperheille.

Avoimissa kesäpäivissä ohjelmassa on lisäksi kello 12 lipunnosto, kello 14 hartaus ja kello 17 lauluhetki. Lippu lasketaan iltaseitsemältä, jolloin päivä myös päättyy. Tarjolla on makkaraa, lettuja, kahvia, teetä ja mehua.

Vaikka koronan aiheuttama poikkeustilanne on purettu, pandemia ei ole ohi. Seurakunta kantaa huolta ihmisten terveydestä suosituksia turvaväleistä ja hyvästä hygieniasta noudattamalla. Siksi tänä kesänä avoimessa kesäpäivässä ei lämmitetä saunoja tai avata suihkutiloja.

Avoimet kesäpäivät ovat maksuttomia.

2020-07-01 09:00:00.0