Hämeenlinna-Vanajan seurakunta järjestää Peace United -jalkapallopelin

Hämeenlinna-Vanajan seurakunta järjestää yhdessä HJS:n kanssa Peace United -ottelun Kaurialan kentällä perjantaina 14.8. klo 16.30.

Peace United on Kirkon Ulkomaanavun hanke, joka pyrkii jalkapallon avulla rakentamaan yhteisymmärrystä ja rauhaa. Yhdessä pelaaminen lisää rakentavaa vuorovaikutusta ja toisen ymmärtämistä, joka heijastuu muuhun arkiseen tekemiseen. Rauha on maali, joka ratkaisee.

”Hämeenlinna-Vanajan seurakunta haluaa olla mukana edistämässä ystävällistä yhteiseloa Hämeenlinnassa. Uskomme, että jalkapallo on oiva tapa olla yhdessä ja tutustua uusiin ihmisiin”, toteaa kirkkoherra, ja yksi Peace Unitedin pelaajista, Kimmo Reinikainen.

Jalkapallo-ottelu kestää 2x25 minuuttia ja sitä pelataan 11 pelaajan joukkuein. Joukkueet koostuvat innokkaista jalkapalloilevista hämeenlinnalaisista maahanmuuttajista ja kantasuomalaisista vaikuttajista.

Tapahtumaan on vapaa pääsy.

Lisätietoja

kirkkoherra Kimmo Reinikainen, Hämeenlinna-Vanajan seurakunta, kimmo.reinikainen@evl.fi ja 040 804 9330.

Lisätietoja Peace UnitedistaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

2020-08-07 10:23:00.0