Joulunajan Kotikirkko ilmestyy 18.11.

Kotikirkko-lehden joulunumero ilmestyy keskiviikkona 18.11.

Piirroskuvassa Hämeenlinnan kirkko, taaempana Vanajan ja Rengon kirkot. Kuvassa on talvisen sinivalkoinen t...

Joulunajan Kotikirkko-lehden upean kannen on kuvittanut Hämeenlinna-Vanajan seurakuntaa varten graafinen suunittelija Niina Behm.

Lehden tapahtumakalenteri on täynnä joulunajan toimintaa - moni tapahtuma on kuitenkin jonkinlaisella koronavarauksella. Kädet ristissä toivomme, että saisimme tavata toisiamme joulun alla, vaikka edes maskien kanssa ja turvaetäisyyksistä huolehtien.

Lehti jaetaan Hämeenlinnan kantakaupungissa ja Rengossa kaikkiin koteihin, joissa ei ole ilmaisjakelukieltoa. ​​​​​​​Lisäksi lehti on saatavilla useissa jakelupisteissä seurakuntayhtymän alueella. Kotikirkko-lehti tulee luettavaksi myös verkkoon.

Mon Nov 09 17:16:00 EET 2020