Ensimmäisen adventin tilaisuudet siirretään verkkoon

Tiukentuneiden koronasuositusten vuoksi Hämeenlinna-Vanajan seurakunta siirtää adventin tilaisuuksia verkkoon. Ensimmäisen adventin jumalanpalvelukseen ja hoosianna-lauluun voi liittyä kotoa.

Hoosianna! Tänä adventtina laulamme hoosiannaa kotona. Liity mukaan jumalanpalvelukseen su 29.11. klo 10 Yo...

Kanta-Hämeen sairaanhoitopiiri on reagoinut pahenevaan koronatilanteeseen ja antanut tänään suosituksia uusista rajoituksista. Suositusten kiristymisen vuoksi hoosianna-lauluun voi liittyä tänä vuonna kotona ja seurakunta tuottaa enemmän sisältöjä verkkoon.

Ensimmäisen adventin jumalanpalvelukseen voi osallistua seurakunnan Youtube-kanavalla (linkki). Jumalanpalvelus striimataan Vanajan kirkosta klo 10. Saarnaa Mirja Lassila, urut Heikki Seppänen, laulu Ismo Savimäki ja laulukvartetti.

Julkaisemme seurakunnan sosiaalisen median tileillä joulunajan sisältöjä, joiden avulla haluamme tuoda iloa ja valoisaa tunnelmaa hämeenlinnalaisille. Haluamme myös kannustaa kaupungin asukkaita tukemaan ja huomioimaan toisiaan tänä haastavana aikana. Kirkkoherra Kimmo Reinikaisen adventin tervehdys Youtube-kanavallamme (linkki).

Perheiden Adventtirastit kutsuvat ulkoilemaan 27.11. alkaen. Lähdöt rasteille seuraavissa paikoissa:
1. Rengon ulkoilukentän pururadan puolelta, 2. Käikälän kuntoiluradalta sekä 3. Kaupungin puistosta. Rastit nähtävillä 13.12. asti.

Mukautamme toimintaamme pandemiatilanteen edetessä niin, että turvallinen yhdessäolo säilyy mahdollisena. Ajantasaiset tapahtumatiedot kannattaa tarkistaa aina seurakunnan tapahtumakalenterista (linkki).

Sat Nov 28 18:25:00 EET 2020