Kotikirkko ilmestyi tänään – jakelupisteissä viivästys

Vuoden ensimmäinen Kotikirkko-lehti jaetaan keskiviikkona 17.3 koteihin Hämeenlinnan kantakaupungissa ja Rengossa. Jos luukussa on mainoskielto, ei Kotikirkkoa voida jakaa.

Kotikirkko_uutinen.jpg

Tuoreen Kotikirkko-lehden kansikuvajutussa basisti, teologian maisteri Jaakko Kämäräinen kertoo työstään, uskostaan ja elämästään.

Jakelupalvelumme innostui lisäksi jakamaan lehteä koko Hämeenlinnan alueelle, siis muuallekin kuin Hämeenlinna-Vanajan seurakunnan kotikonnuille. Kun liian iso jakelu havaittiin, ei lehti ollut vielä ehtinyt jakoon Iittalassa, joten osa lehdistä saatiin pelastetettua noutopisteitä varten.

Tämän jakeluvirheen vuoksi kaikissa noutopisteissä ole vielä lehteä jaossa.
Lisäpainos on  on kuitenkin luvassa noutopisteisiin perjantaina.

Kotikirkko-lehti tulee jakoon näissä liiketiloihin:
Prisma Hämeenlinna, Kauppakeskus Tuulonen, Kauppakeskus Tavastila, Sale Renko, S-market Iittala

ja näihin seurakuntien toimipisteisiin: Kalvolan seurakuntatalo, Hämeenlinnan kirkko, keskusseurakuntatalo, Poltinahon seurakuntatalo, Vanajan kirkko, Jukolan Lintukoto, Rengon kirkko ja Rengon seurakuntatalo. Kaikkiin toimipisteisiin ei välttämättä ole pääsyä koronatilanten vuoksi.

Kotikirkon näköislehteen pääset täältä Kotikirkon omalta sivulta.

2021-03-17 17:06:00.0