Mietelauseita pääsiäiseksi

Hämeenlinna-Vanajan seurakunta tilasi blogisti Hanna Kivisalolta pääsiäiseksi yhdeksän mietelausetta, jotka Antti Yrjölä kuvitti.

Kuvassa kädet ja teksti:

Hanna Kivisalo on teologi ja äiti, joka kirjoittaa Sekunnit ja tunnit –blogia. Seurakunta on ostanut Kivisalolta yhdeksän mietelausetta pääsiäisen teemoista.

Tekstit julkaistaan Hämeenlinna-Vanajan seurakunnan Facebookissa ja Instagramissa pääsiäiskalenterina, mutta ne näkyvät myös seurakunnan infonäytöillä ja Toivon ikkunoilla.

Kivisalon tekstit ovat teologisesti oivaltavia ja silti niistä huokuu tämän ajan kysymykset. Koska emme voi kokoontua yhteen juhlimaan pääsiäistä, halusimme tuottaa monenlaista materiaalia verkkoon, kertoo viestintäsuunnittelija Liisa Toivonen.

Myös viisi muuta seurakuntaa ovat ostaneet tekstit käyttöönsä.

2021-03-30 14:53:28.0