Hyvin sanottu -hankkeen aloitustilaisuus Hämeenlinnassa

Hyvin sanottu - logo

Hämeenlinnan kaupunki ja Hämeenlinna-Vanajan seurakunta ovat mukana YLEn ja Erätauko-säätiön viisivuotisessa hankkeessa, jolla pyritään vahvistamaan suomalaisen keskustelukulttuurin parhaita puolia.

Hanke käynnistyy Hämeenlinnassa kaikille avoimella kick-off –tilaisuudella keskiviikkona 5.5.2021 klo 17.30. Tilaisuus järjestetään verkossa ja siihen voi liittyä tämän linkin kautta.

Kick-off – tilaisuuden ohjelma (muutokset mahdollisia):

• Tilaisuuden vetäjien lyhyt esittelykierros
  • YLEn Hyvin sanottu –hankkeen esittely / YLE Hämeen päällikkö Teemu Kahila
  • Erätauko-metodi – jotta Suomesta tulisi maailman parhaiten keskusteleva kansa / Erätauko-säätiön toimitusjohtaja Laura Arikka
  • Hyvin sanottu – hanke Hämeenlinnassa / Hämeenlinna-Vanajan seurakunnan kirkkoherra Kimmo Reinikainen ja Hämeenlinnan kaupungin strategiajohtaja Markku Rimpelä
  • Hyvin sanottu –neuvottelukunnan kokoaminen Hämeenlinnaan

Tilaisuuden kesto on noin 2 tuntia.

Lämpimästi tervetuloa luomaan hyvää ja toista arvostavaa keskustelukulttuuria Hämeenlinnaan.

YLEn sivuilla lisätietoa hankkeesta.

2021-04-27 14:25:44.0