Tule kesäoppaaksi Hämeenlinnan kirkkoon!

Haemme kahta yli 18-vuotiasta henkilöä oppaiksi Hämeenlinnan kirkkoon 1.6.–15.8.2021.

Hämeenlinnan kirkko, vihreä kehys, kaksi piirroslintua ja teksti: Tule kesäoppaaksi Hämeenlinnan kirkkoon!

Työtä on viisi päivää viikossa vaihdellen ma–pe tai ke–su. Kirkko on kesällä avoinna joka päivä klo 10–17. Oppaan työt painottuvat Hämeenlinnan kirkkoon, mutta töitä voi olla myös Vanajan ja Rengon kirkoissa.

Työhön kuuluu:

• Kerrot kirkosta suomeksi ja englanniksi, muiden kielten osaamisesta on hyötyä.

• Arkipäivisin pidät lapsille ja lapsiperheille tarkoitetun opastuskierroksen.

• Arkipäivisin pidät yhden rukoushetken.

Lastenkierros ja rukoushetki ovat valmiiksi suunnitellut ja saat niiden pitämiseen perehdytyksen.

Hyvä opas kohtaa kirkkovieraat aktiivisesti ja ystävällisesti ja neuvoo kävijöitä vaikkapa ruokapaikan tai seuraavan hämeenlinnalaisen tutustumiskohteen valinnassa.

Saat tehtävään koulutuksen. Työstä maksetaan kirkon palkkaluokka 202 mukaista palkkaa, 1 658 €/kk.

Lähetä hakemuksesi sähköpostitse heti, viimeistään perjantaina 7.5. pastori Katariina Sorsalle, jolta saat myös lisätietoja hausta ja tehtävästä. katariina.sorsa@evl.fi, p. 040 804 9313.

Tue May 04 11:51:17 EEST 2021