Uusi Kotikirkko-lehti on jaettu!

Kotikirkko-lehden kesän lukupaketissa on kiinnostavia ihmisiä ja ilmiöitä, kotiseurakunnan ja maailmanlaajan kirkon uutisia, hengellisiä virikkeitä ja tapahtumavinkkejä.

Kolme Kotikirkko-lehteä osittain päällekkäin.

Tässä lehdessä muun muassa:

Hyvin sanottu
Karri Miettinen eli rap-artisti Paleface on kummina Hyvin sanottu -hankkeessa, joka pyrkii nostamaan keskustelun tasoa. Hän haastaa kaikki tarkkailemaan omaa some- ja muuta käyttäytymistään. Lue Kotikirkosta Palefacen haastattelu.

Inspiroidu pyhiinvaelluksesta
Seurakunta avaa kesäkuun aikana uusia pyhiinvaellusreittejä, jotka voi kulkea omatoimisesti Google Maps -sovelluksen avulla. Pyhiinvaellus on ikivanha tapa tehdä sisäistä matkaa. Lepo ja virkistyminen luonnossa, omalle hengellisyydelle tilan antaminen vaeltamalla ja uuden kokeminen ovat mahdollisia myös kotimaisemissa.

Kirkot matkailutrendinä
Kirkkoja halutaan tuoda paremmin esiin osana Hämeenlinnan matkailua ja kaupunkimarkkinointia. Linnan Kehityksen matkailuasiantuntija Outi Mertamo uskoo kirkkojen vetävän puoleensa myös yhä nuorempia matkailijoita, jotka haluavat nähdä ja kokea maailmaa ja koronasta johtuen tekevät sen nyt kotimaassa.

Äiti, sinä olet tarpeeksi
Suosittua blogia kirjoittavan Hanna Kivisalon mukaan lasten antama rakkaus on paras lääke riittämättömyyden tunteeseen.

Kummin kanssa
10-vuotiaan Lillin kummitäti Jenni Iso-Pietilä sanoo,että jokainen voi olla kummi omalla persoonallaan ja tavallaan.

Kotikirkko on luettavissa myös sähköisesti ja saatavilla seuraavista noutopisteistä: Hämeenlinnan pääkirjasto, Prisma Hämeenlinna, Kauppakeskus Tuulonen, Kauppakeskus Tavastila, Sale Renko, S-market Iittala, Kalvolan seurakuntatalo, Hämeenlinnan kirkko, Poltinahon seurakuntatalo, Vanajan kirkko, Jukolan Lintukoto, Rengon kirkko ja Rengon seurakuntatalo.

Kotikirkko näköislehtenä Issuu-palvelussa

Seurakuntalehtien yhteisessä Lehteri-palvelussa julkaistut Kotikirkon jutut.

2021-06-17 16:21:00.0