Palvelutoimisto 1.9. alkaen Raatihuoneenkadulla

Työskentely, asiakaspalvelu ja kokoontumiset Hämeenlinna-Vanajan seurakunnan ja Hämeenlinnan seurakuntayhtymän toimitiloissa Rauhankatu 14:ssä päättyvät elokuun lopussa.

Me muutamme! Palvelutoimisto 1.9. alkaen Raatihuoneenkatu 19.

Seurakunnan asiakaspalvelu avautuu Hämeenlinnan torin liepeillä Raatihuoneenkadun ja Sibeliuksenkadun kulmassa 1.9.2021. Kulman tiloihin muuttaa myös muita seurakunnan ja seurakuntayhtymän työntekijöitä, muun muassa pappien työpisteitä ja perheneuvonnan vastaanottotilat.

Osalle Rauhankadulla työskennelleistä järjestetään tilaa Poltinahon seurakuntataloon. Sinne järjestellään tilaa myös kokouksille ja pienpiireille.

Jukolan Lintukodossa voidaan pitää pienpiirejä ja kaksikin kastetilaisuutta samaan aikaan. Kuorojen harjoituksia aletaan pitää kappeleissa.

–Uusiin tiloihin torin kulmaan tulee myös olohuonetyyppinen tila yhteiseen olemiseen ja tekemiseen. Tilan toiminta suunnitellaan yhdessä seurakuntalaisten kanssa, kirkkoherra Kimmo Reinikainen kertoo.

Torin kulmaan monikäyttötila

Entisen vaatekaupan tilaan rakennetaan pieniä tilaisuuksia ja ryhmätoimintaa varten noin 30 hengen monikäyttötila. Tilan käyttöä ideoidaan ja suunnitellaan yhdessä seurakuntalaisten kanssa maanantaina 20.9. klo 18–19.30.

2021-08-24 10:08:00.0