Hämeenlinnan kirkossa ideoidaan kaupunkilaisille avointa kokoontumistilaa ma 20.9. klo 18

Hämeenlinna-Vanajan seurakunnan uusi kokoontumistila rakennetaan torin nurkalle Sibeliuksenkadun ja Raatihuoneenkadun kulmaan syksyn aikana.

Kuva Olkkari.png

Uusi kokoontumistila muistuttaa siitä, että seurakunta elää ihmisten keskellä. Uusi tila toimii avoimena kohtaamisen paikkana ja kutsuu kaupunkilaisia yhteen olemaan ja tekemään.

Kokoontumistilan käyttöä ja ilmettä suunnitellaan kaikille avoimessa ideointitilaisuudessa Hämeenlinnan kirkossa ma 20.9. klo 18.

Mitä haluaisit tilassa tehdä?
Keitä haluaisit siellä tavata?
Millaista toimintaa kaipaat seurakunnalta?
Haluaisitko itse perustaa ryhmän tekemään jotakin?

Ja tietysti tärkeä kysymys: mikä tilalle nimeksi?

Mikäli et pääse mukaan kirkkoon, ideoita voi lähettää myös sähköpostitse osoitteeseen
hameenlinna-vanajan.seurakunta@evl.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Jokainen uusi idea on tärkeä! Uudet ideat haastavat seurakuntaa elämään ajassa ja muuttumaan kaupunkilaisten mukana.

2021-09-13 18:17:50.0