Sukella afrikkalaiseen musiikkiin lauantaina 23.10.

Lauluyhtye Narrow-Way esiintyy Afrikan tähden -illassa Hämeenlinnan kirkossa
lauantaina 23.10. kello 18.00.

Iso keltainen puukirkko edessään 6 afrikkalaistaustaista laulajaa.

Narrow way Kerimäen kirkon edessä.

Narrow-Way on Joensuun evankelisluterilaisen seurakunnan musiikkiryhmä, joka koostuu afrikkalaistaustaisista seurakuntalaisista. Narrow-Way on erikoistunut rytmiseen afrikkalaiseen musiikkiin ja erityisesti acappellaan eli laulumusiikkiin, jota ei säestetä soittimilla.

Musiikissa hallitsevat paikalliset afrikkalaiset kielet, sekä laulut englanniksi ja suomeksi. Ryhmän missio on inspiroida, rohkaista ja motivoida kuulijoita elämään kristittyinä. Mukana myös monipuolinen kirkkomuusikko, basso Matti Turunen.

Konsertissa kerätään kolehti Vastuuviikon kohteeseen.
Vapaa pääsy!

Narrow-Way is a musical group under Joensuu Evangelical Lutheran Congregation. The group is composed of Africans currently resident in Joensuu Finland.

Narrow-way thus specializes in rhythmic African music and acappella. Their music encompasses local African languages, English and Finnish compositions.

Their mission is to inspire, encourage and motivate our audience about the Christian faith.

2021-10-21 14:11:00.0