Nojatuoli-ilta Hämeenlinnan kirkossa ja seurakunnan YouTube-kanavalla su 28.11. klo 20

Keskustelua elämän odotuksista ja toivosta. Elämän odotukset välillä toteutuvat, välillä eivät. Joskus odotukset muuttavat suuntaa. Mikä on toivon merkitys odotusten saavuttamisessa?

Nojatuoli-illan esiintyjät Juha Isosuo, Kati Kortelainen ja Ensio Koitto.

Suositut nojatuoli-illat jatkuvat Hämeenlinna-Vanajan seurakunnassa. Nojatuoli-illoissa seurakunta kutsuu hämeenlinnalaisia tai jollakin tavalla Hämeenlinnaan kiinnittyneitä vieraita keskustelemaan ajankohtaisista ja ikiaikaisista teemoista.

Seuraava nojatuoli-ilta järjestetään Hämeenlinnan kirkossa adventtisunnuntaina 28.11. klo 20. Tilaisuuden voi myös katsoa suorana tai tallenteena Hämeenlinna-Vanajan seurakunnan YouTube-kanavalla.

Keskusteluvieraana ovat varatuomari ja apulaiskaupunginjohtaja emeritus Juha Isosuo, yleiskirurgi ja tulosalueylilääkäri Kati Kortelainen sekä seurakunta-aktiivi Ensio Koitto.

Illassa soittaa Marjuska Santala Duo. Lopuksi laulamme yhdessä iltavirren.

Keskustelua juontaa pastori Hanna-Leena Kevätsalo-Vuorio. Iltoja käsikirjoittaa ja ohjaa teatterin multitoimija, Suomen ev.-lut. kirkon kulttuuripalkinnonkin saanut, Arto Myllärinen.

- Nojatuoli-iltojen kantavana ajatuksena on ”Elämä tässä ja nyt”. Keskustelemme siitä, mitä on elämä, mitä ihmisyys, kuvaa Hanna-Leena Kevätsalo-Vuorio.

- On ollut iso ilo huomata se aitous, avoimuus ja läsnäolo, millä vieraamme ovat tulleet haastateltaviksi. Olemme puhuneet arjen asioista, isoista asioista. Olemme sukeltaneet syvälle niin kuolemaan ja luopumiseen kuin siihen, mistä tähän kuluttavaan aikaan saa elämänvirtaa ja toivoa.

2021-11-19 09:00:00.0