Hämeenlinnan keskustan seiminäyttely avautuu 28.11.

Hämeenlinnassa voi tänä vuonna pysähtyä seimen sanoman äärelle vaikkapa jouluostosten lomassa. Seurakunta on yhdessä keskustan eri liikkeiden kanssa järjestänyt seiminäyttelyn ajalle 28.11.–29.12.

Liikkeet ovat antaneet näyteikkunapaikan seimelle ja seurakunta tuo seimet ikkunoihin.

Seimet ovat eri maista ja kaikki erilaisia. Jokaisen seimen oheen on kirjoitettu hieman taustaa, jos se on tiedossa. Reittikartan saat seurakunnan verkkosivuilta tai palvelutoimistosta Raatihuoneenkatu 19:stä.

Seimet rakennetaan seuraavien liikkeiden näyteikkunoihin:

• Kauneushoitola Inkeri Valtonen, Raatihuoneenkatu 33 (parveke)
  • Seurakunnan kokoontumistila ja palvelutoimisto, Raatihuoneenkatu 19
  • Noblessa keittiöt, Sibeliuksenkatu 3
  • Cafe Green, Raatihuoneenkatu 11
  • Matto Kortesniemi, Raatihuoneenkatu 5
  • Kahvila Dois Amores, Raatihuoneenkatu 4
  • Ekokampaamo Hiusatelje, Arvi Kariston katu 7
  • Askartelukauppa Tmi Tervapuro Leila, Hallituskatu 1
  • Antiikkiliike Santa Maria, Hallituskatu 7
  • Reim Isännöinti, Sibeliuksenkatu 4
  • Kahvila Laurell, Sibeliuksenkatu 7.

Seimipolkuun osallistuvista yrityksistä voi hakea 28.11. alkaen paperisen seimiaskartelupaketin. Askarterumateriaalin saa myös seurakunnan tapahtumista ja Kotikirkko-lehdestä. Lisäksi voit ladata ja tulostaa seimen taustan ja hahmot verkkosivuiltamme www.hameenlinna-vanajanseurakunta.fi.

Kiitämme kaikkia liikkeitä yhteistyöstä!

2021-11-25 09:00:00.0