Nimikkolähetti Iiro Pankakoski Kyprokselle

Hämeenlinna-Vanajan seurakunnan uusi Suomen Lähetysseuran nimikkolähetti Iiro Pankakoski siunataan tehtäväänsä Kyrpokselle.

Pankakoski tulee toimimaan alueellisena hankehallinnon asiantuntijana Kyprokselta käsin. Kohteita ovat Lähi-Itä, Pakistan ja Oman. Pankakoski on rauhan- ja konfliktin tutkimuksen maisteri, sekä kehitysmaatutkimuksen ja historian kandidaatti. Hän tulee toimimaan hankehallinnon asiantuntijana tiiviissä yhteistyössä paikallisten kumppaneiden kanssa. Työ sisältää hankkeiden suunnittelua, toteutusta, seurantaa ja yhteistyökumppaneiden tukemista.

Torstaina 20.1.2020 klo 18 on mahdollisuus päästä seuraamaan viiden uuden Lähetysseuran ulkomaantyöntekijän työhön siunaamista Facebookin kautta. Kirkkoherra Kari Kanala siunaa Helsingin Paavalin seurakunnan viikkomessussa Wiktoriina Hurskaisen Senegaliin, Anna-Kaisa Kähkölän Tansaniaan, Kai Ojalan Etiopiaan, Iiro Pankakosken Kyprokselle ja Heli Vuohelaisen Kyprokselle. Viikkomessu striimataan Paavalin seurakunnan FB-sivulla.

Hämeenlinna-Vanajan seurakunta toivottaa Iiro Pankakoskelle siunausta työhön ja arkeen.

2022-01-19 17:16:00.0