Tervetuloa tekemään hyvän mielen ostoksia!

Hämeenlinna-Vanajan seurakunnan verkkokaupan kautta sinulla on mahdollisuus osoittaa tukesi heikommassa asemassa olevalle hämeenlinnalaisille.

Miten verkkokauppa toimii?

Verkkokaupassa voit valita haluamasi lahjoitustuotteen. Tuotteen valitsemisen jälkeen linkki ohjaa sinut Kotimaanavun verkkosivuille jossa lahjoitus suoritetaan.  Maksu suoritetaan Kotimaanavun määrittelemiä maksutapoja käyttäen.  Kotimaanapu välittää kerätyt varat Hämeenlinna-Vanajan seurakunnan diakoniatyölle, josta osoitettu tuki ohjataan harkitusti ja tarpeen mukaan diakoniatyön asiakkaille.

Mikä on Kotimaanapu?

Kotimaanapu on suomalainen hyväntekeväisyyspalvelu, joka auttaa monipuolisesti ja konkreettisesti vaikeuksissa olevia ihmisiä ympäri maata. Lahjoitusvaroja käytetään avuntarvitsijoiden auttamiseksi taloudellisesti, tavara- tai ruoka-avun kautta tai muihin välttämättömiin toimiin, joiden avulla vaikeuksissa olevien elämänlaatua halutaan kohentaa.

Meneekö apu varmasti perille?

Hämeenlinna-Vanajan seurakunnan diakonian verkkokaupan kautta lahjoitetut varat ohjataan diakoniatyön kautta paikallisille, apua tarvitseville ihmisille. Diakoniatyöntekijä kartoittaa asiakkaan avuntarpeen ja varmistaa,  että avun hakija on hakenut kaikki hänelle kuuluvat muut yhteiskunnan tuet, joihin hänellä on oikeus. Varojen käytöstä raportoidaan Kotimaanavulle vuosittain.

Lämmin kiitos tärkeätä avustasi!

Keräyslupa RA/2020/639 Voimassa 1.9.2020 alkaen. Myöntänyt Poliisihallitus 29.5.2020.

Poikamme sai tietokoneen Kotimaanavulta. Häntä on kiusattu koulussa vuosia ja koulu oli jo vaarassa jäädä kesken näiden ongelmien takia. Nyt hän on tsempannut ja hakenut ensisijaisesti lukioon. - Kotimaanapu

Seurakunnan verkkokauppa auttaa hämeenlinnalaisia

Hämeenlinna-Vanajan seurakunta perusti verkkokaupan, jotta auttaminen helpottuisi.  Verkkokaupan avulla halutaan helpottaa vähävaraisten ja muuttuneiden olosuhteiden takia pulaan joutuneiden hämeenlinnalaisten elämää.

Erityisesti lapsiperheiden taloudellinen tilanne on vaikeutunut. Samalla yhteiskunnallinen tilanne syventää jo ennestään köyhyydessä elävien toimeentuloa.

Yhteystiedot:

Diakoniakeskus
diakonia.hameenlinna@evl.fi

Birger Jaarlin katu 3, PL 65
13100  Hämeenlinna

Ajanvaraus ja asiointi alkaen:
maanantaisin, tiistaisin, torstaisin ja perjantaisin klo 9–12.
Toivomme yhteydenottoa puhelimitse tai sähköpostilla.

Voit myös auttaa diakoniarahaston kautta!

Jos haluat auttaa hämeenlinnalaisia, voit tehdä lahjoituksen Hämeenlinna-Vanajan seurakunnan diakoniarahastoon.
OP/BIC: OKOYFIHH
Tilinumero FI73 5680 0020 246159,
Kirjoita viesti-kenttään: Hä-Va diakoniarahasto.