Näe minut! -kortti yksinäisten yli 65-vuotiaiden vanhusten löytämiseksi

Kuka tahansa yksinäisestä ikäihmisestä huolta kantava voi täyttää Näe minut -yhteydenottokortin, jonka voi postittaa meille Hämeenlinna-Vanajan seurakunnan diakoniakeskukseen. Kortin postimaksu on maksettu valmiiksi. Pyydäthän ikäihmiseltä lupaa lähettää kortti, jos postitat hänen puolestaan kortin. Kaikki tiedot ovat luottamuksellisia.

Kuva Näe -minut kortista

Apua yksinäisyyten mietitään yhdessä

Näe minut! -kortti saapuu Hämeenlinna-Vanajan seurakunnassa ikäihmisten yhteyshenkilölle. Yhteyshenkilö on diakoniatyöntekijä, joka ottaa yhteyttä lähettäjään mahdollisimman pian. Yhteydenottajan kanssa mietitään yhdessä elämäntilannetta ja etsitään apua yksinäisyyteen tai muihin pulmiin.

Missä Näe minut! -kortteja on jaossa?

Kortteja on jaossa syksyllä 2024 alkaen kanta-kaupungin alueella mm. kirkkoherranvirastossa, seurakunnan tiloissa ja kirjastossa.

Yhteistyökumppaneille kanta-kaupungin alueella

Lähde mukaan Näe minut! -korttikampanjaan yksinäisten ikäihmisten löytämiseksi!

Moni arjessa kohtaamamme iäkäs sinnittelee hyvinkin epätyydyttävissä olosuhteissa. Vaikka hän olisi julkisten palvelujen piirissä, apu on joskus riittämätöntä. Henkilö voi kokea yksinäisyyttä ja turvattomuutta tai hänen elämänsä voi olla muuten vaikeaa.

Pyydä Näe minut -kortteja

Voit pyytää Näe minut -kortteja alkaen syksystä 2024 omaan toimipisteeseen Hämeenlinna-Vanajan seurakunnan diakoniakeskuksesta.

Birger Jaarlin katu 3, PL 65
13100  Hämeenlinna

Ajanvaraus ja asiointi:
maanantaisin, tiistaisin, torstaisin ja perjantaisin klo 9–12.
Toivomme yhteydenottoa puhelimitse tai sähköpostilla.