Hämeenlinna-Vanajan seurakunnan kirkot ja tilat

Hämeenlinna-Vanajan seurakunta käyttää Hämeenlinnan kantakaupungin ja Rengon alueella olevia tiloja. Tilojen kunnossapidosta vastaa seurakuntayhtymän kiinteistöpalvelutLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Tiloissa järjestetään pääasiassa seurakunnan viikkotoimintaa ja tapahtumia. Tiloja vuokrataan myös ulkopuolisille.

Kirkossa vihkiminen ja kaste on ilmaista oman seurakunnan jäsenille. Myös kastejuhlan järjestäminen seurakunnan tiloissa on maksutonta.

Tilojen hinnat ja yleiset vuokrausehdot löytyvät kootusti yhtymän sivuilta.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Tilavaraukset Hämeenlinna-Vanajan seurakunnassa

Ota yhteys: toimistosihteeri Birgitta Aspholm, birgitta.aspholm@evl.fi ja p. 040 804 9333.

Palvelutoimiston yhteystiedot.

Ulkopuolisen konsertin järjestäjän on mahdollista mainostaa Hämeenlinnan kirkossa järjestettävää tapahtumaa kirkon ulkoscreenillä.

Tilan tyyppi
Tapahtuman tyyppi