Hämeenlinna-Vanajan seurakuntaneuvosto

Seurakuntaneuvosto päättää seurakunnan paikallisesta toiminnasta ja hengellisestä elämästä. Kokousten asialistat täyttyvät hyvin käytännönläheisistä asioista, tilaisuuksista, avustuksista, henkilöstöasioista ja monesta muusta. Seurakuntaneuvosto johtaa Hämeenlinna-Vanajan seurakunnan elämää ja vastaa seurakunnan toiminnan kehittämisestä.

Seurakuntaneuvoston jäsenet valitaan joka neljäs vuosi järjestettävillä seurakuntavaaleillaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Seurakuntaneuvoston alaisuudessa toimivat eri työalojen johtokunnat.

Esityslistat ja pöytäkirjat

Vuoden 2024 alusta alkaen seurakuntaneuvoston esityslistat ja pöytäkirjat ovat luettavissa Domus-järjestelmästä. Vuosien 2022-2023 pöytäkirjat löydät alempaa tältä sivulta.

Hämeenlinna-Vanajan seurakunnan seurakuntaneuvoston esityslistatLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Hämeenlinna-Vanajan seurakunnan seurakuntaneuvoston pöytäkirjatLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Hämeenlinna-Vanajan seurakuntaneuvoston jäsenet 2023–2026

Kari Heiskanen, Seurakuntaväki
Kimmo Reinikainen, kirkkoherra, pj
Kalervo Aaltonen, Seurakuntaväki
Ulla Appelroth, Seurakuntademarit
Pekka Arvio, Seurakuntaväki
Antti Hieta, Seurakuntaväki
Riitta Hietanen, Seurakuntaväki
Kylli Kylliäinen, Seurakuntaväki
Kirsi Ojansuu-Kaunisto, Kaikkien kirkko
Ari Palomäki, Seurakuntaväki
Ilkka Sorsa, Seurakuntaväki
Terhi Sortila, Seurakuntaväki, vpj
Kirsti Suoranta, Seurakuntademarit
Kimmo Tapanainen, Kaikkien kirkko
Jarmo Vainio, Kokoava seurakunta - Kokoomus
Antti Valkama, Seurakuntaväki
Kalle Virtanen, Kokoava seurakunta - Kokoomus

Varajäsenet: Antti Ahonen, Piia Olkinuora, Sara Kaloinen, Heikki Koskela, Marianna Roine, Pia-Nina Mohr, Antti Puuska, Irma Taavela, Outi Pänkäälä, Mikko Hieta, Riku Rantakari, Olli Ilomäki, Satu Suonperä, Mia Heinonen, Timo Kaunisto.

Seurakuntaneuvoston sihteerinä toimii vastaanottosihteeri Niina Virtanen.

Lisäksi seurakuntaneuvosto kutsuu tarpeen mukaan kokouksiinsa työntekijöitä ja asiantuntijoita.

Seurakuntaneuvoston työntekijöistä kokouksissa läsnä ovat Hämeenlinna-Vanajan seurakunnan johtoryhmän jäsenet.