Olemme sinua varten - keskusteluapua ja tukea on aina tarjolla

Seurakuntamme työntekijät ovat kaikkien hämeenlinnalaisten tukena monin eri tavoin.
Henkilökunnan yhteystiedotLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Diakoniatyöntekijältä voi pyytää keskustelu-, sielunhoito- ja rukousapua. Neuvonta palvelee ma, ti, to ja pe klo 9–12, p. 040 804 9350 tai sähköpostitse diakonia.hameenlinna@evl.fi. Muuna aikana puhelinvastaajaan voi jättää soittopyynnön.
Diakoniakeskuksen yhteystiedot

Hoivakotikäyntiä ja sairaanehtoollista voi tiedustella diakoniatyöntekijä Seija Puusaarelta, p. 040 8049 358 ja Sinikka Tuorilta, p. 040 804 9315.

Perheneuvonta palvelee asiakkaita kasvokkain tapahtuvalla vastaanotolla tai etävastaanotolla joko videoyhteydellä tai puhelimitse. Ajanvaraus Perheasiain neuvottelukeskukseen arkisin klo 9–12 numerossa 040 804 9340.
Perheasiain neuvottelukeskuksen yhteystiedot

Vierailemme kouluissa ja päiväkodeissa. Seuraamme viranomaisten päätöksiä koulujen ja päiväkotien toiminnasta. Varhaiskasvatuksen yhteystiedot (päiväkodit) Nuoriso- ja varhaisnuorisotyön yhteystiedot (koulut)

Kirkon keskusteluapu

Kirkon keskusteluapu tarjoaa henkistä tai hengellistä tukea. Palveleva puhelin auttaa numerossa 0400 22 11 80 joka päivä klo 18–24. Puhelu maksaa liittymäsopimuksen mukaisen hinnan, mutta päivystäjää voi pyytää tarvittaessa soittamaan takaisin. Päivystysnumeroon ei voi laittaa tekstiviestejä.

Verkkosivulla Kirkonkeskusteluapua.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä on myös palveleva chatti ja netti.

Päivystäjät ovat vaitiolovelvollisia koulutettuja vapaaehtoisia ja kirkon työntekijöitä.

Walk in -terapia – kertakin voi auttaa!

Walk in -terapia on maksuton nuorille suunnattu keskusteluapu, jossa vapaaehtoiset mielenterveysalan ammattilaiset kuuntelevat huoliasi ja keskustelevat kanssasi. Voit vain tulla, aikaa ei tarvitse varata. Henkilötietojasi ei kerätä rekisteriin.

Walk in -terapia Ohjaamo stagella (Turuntie 4)
ma-to 12
16, ma 1620 avoin olemisen tila sekä 16.3019.30 Walk in -terapia

walk in terapian logo jossa nimi ja kengän kuva