Palvelutoimisto palvelee seurakuntalaisia

Hämeenlinna-Vanajan palvelutoimisto sijaitsee osoitteessa Raatihuoneenkatu 19, Hämeenlinna. Palvelutoimisto on entiseltään nimeltä kirkkoherranvirasto.

Palvelutoimisto auttaa sinua muun muassa seuraavissa asioissa

• tilojen varaaminen kirkollisia toimituksia, kuten kastetta tai häitä varten
  • hautauspalvelut
  • apua ja tukea virkatodistuksiin, sukuselvityksiin ja jäsenasioihin liittyvissä asioissa.

Näin palvelemme

Hämeenlinna-Vanajan seurakunta liittyi 1.1.2020 alkaen Tampereen aluekeskusrekisteriin.

Aluekeskusrekisterissä hoidetaan kaikkien siihen kuuluvien seurakuntien kirkonkirjojen pito keskitetysti. Kirkonkirjojen pitoon sisältyy muun muassa virkatodistusten ja sukuselvitysten laatiminen, avioliiton esteiden tutkinta sekä kasteiden, avioliittojen, kirkosta eroamisten ja kirkkoon liittymisten rekisteröiminen. Tampereen aluekeskusrekisteri palvelee arkisin klo 9–15. Aluekeskusrekisterin yhteystiedot.

Seurakunnan palvelutoimistossa hoidetaan edelleen kirkollisiin toimituksiin liittyvät käytännön järjestelyt ja tilavaraukset. Jos olet järjestämässä kaste- tai vihkitilaisuutta, ota yhteyttä suoraan tilavarauksiin. Hautajaisiin liittyvissä asioissa sinua auttavat seurakunnan hautauspalvelut.

Tietoa virkatodistusten ja sukuselvitysten tilaamisesta.

Raatihuoneenkatu 19 (Posti lähetetään: PL 65)
13100  Hämeenlinna

040 804 9300 (arkisin klo 13–15)

• Tilavaraukset, kasteen ja vihkimisten järjestelyt 040 804 9333 (arkisin klo 9–12, 13–15)