Miesten aamukahveilla ja saunailloissa pohditaan uskoa ja elämää

Hämeenlinna-Vanajan seurakunta tarjoaa kohdennettua toimintaa miehille. Saunailloissa löylyjen lomassa keskustellaan elämän tärkeitä kysymyksiä. Aamukahveilla puolestaan kuullaan alustuksia erilaisista aiheista. Lähetystyöaskartelija Puupäiden puutyöpiirissä on mahdollisuus nikkarointiin.

Miesten saunaillat

Miesten saunaillat kokoavat miehet yhteen puhumaan muun muassa ihmissuhteista, perheestä, terveydestä ja muista ajankohtaisista aiheista. Saunailtoja vetää Yrjö Niemi, p. 050 563 3300. Tule, istahda lauteille saunan lämpöön, kuuntele, jutustele ja nauti!

Miesten saunailtoja järjestetään keväällä 2023 seuraavasti:

Syöksynsuun rantasaunalla: 8.4. ja 6.5. klo 18

Miesten aamukahvit

Miehet kokoontuvat keskiviikkoisin noin kerran kuussa ohjelmallisille aamukahveille Hämeenlinnan keskustassa klo 6.30-8 Café Laurelliin (Sibeliuksenkatu 7).  Aamupalatarjoilu 3 €. Tule mukaan aamukahveille, joilla löytyy aina juttuseuraa!

Aamukahvit keväällä 2024  10.4. ja 8.5.

Miesten puutyöpiiri Lähetysaskartelija Puupäät

Lähetysaskartelijat tekevät puutöitä lähetystyön hyväksi. Lähetysaskartelijat kokoontuvat maanantaisin ja keskiviikkoisin klo 9, Poltinahon seurakuntatalon askarteluhuoneessa. Piirin vetäjä on Taisto Jurvanen, p. 040 564 8935. Lisätietoja myös sihteeri Lauri Mattilalta, p. 044 570 3548.