Varhaisnuorten kerhoissa monenlaisia harrastuksia!

Seurakunnan varhaisnuorten kerhot ovat avoimia 1.-6.lk  lapsille ja nuorille. Luokkamerkinnät kerhoissa ovat suuntaa antavia. Kaikki kerhot ovat maksuttomia.

Kokkikerhoissa tehdään pientä ja makeaa purtavaa, jotka yhdessä sitten syödään kerhon lopuksi. Taidekerhossa tutustutaan erilaisiin taiteen menetelmiin ja tyyleihin. Puuhakerhossa puuhaillaan monenlaista askarteluista yhteisiin peli-ja leikkihetkiin sekä mahdollisuuksien mukaan leivotaan jotakin helppoa syötävää. Liikuntakerhossa liikuntaan eri lajien ja leikkien muodossa yhdessä. Kässäkerhossa painopiste on askartelussa ja käsitöissä. Tanssikerhossa pääset tutustumaan tanssi saloihin ja suunnittelemaan omaa koreografiaa. Salibandy kerhossa nimensä mukaisesti pelataan yhdessä salibandyä. (Mailoja saa tarvittaessa lainaan seurakunnalta)

Jokaisessa kerhossa pidetään pieni hartaus.

Tule ja löydä oma kerhosi valikoimasta!

Lisätietoja ja ohjeita kerholaisille ja kerholaisten vanhemmille kevään kerhokirje 2024

Kerhovuosi on jaettu syys- ja kevätkauteen. Kevätkauden 2024 kerhoihin ilmoittautuminen on auki 1.12.2023-3.3.2024 välisenä aikana.

Lapsi pitää ilmoittaa uudestaan joulukuussa kerhoon, mikäli lapsi haluaa jatkaa kerhossa keväälläkin. Jos lapsi haluaa vaihtaa/lopettaa kesken kauden kerhon, ota yhteys kerhovastaavaan. Tarjoamme mahdollisille varallaolijoille vapautunutta kerhopaikkaa.

Kerhoja ohjaavat 14–18-vuotiaat kerhonohjaajat. Kerhoista vastaa seurakunnan työntekijä Kati Lehmuskanta. Kerhonohjaajien tukena on päivystävä nuorisotyönohjaaja, joka on tavoitettavissa kerhojen ajan.

Kevään kerhoihin ilmoittautumislinkki avoinna 1.12.2023-3.3.2024. Ilmoittautumaan pääset tästä.
Kerhot käynnistyvät viikolla 3, lomailevat viikon 9, valmistautuvat pääsiäiseen vk 13, jollloin ei ole kerhoja. Kerhot päättyvät viikolla 17.

Maanantain kerhot klo 17–18.30

• Kokkikerho 1.-3.lk, Lintukodon seurakuntatalo,  Eeronkuja 5
  • Kokkikerho 1.-3.lk, Idänpään kerhohuone, Anttilankatu 4
  • Liikkakerho 4.-6.lk , Poltinahon seurakuntatalo, Turuntie 34

Tiistain kerhot klo 17–18.30

• Tanssikerho 1.-6.lk , Poltinahon seurakuntatalo, Turuntie 34
  • Kokkikerho 4.-6.lk, Poltinahon seurakuntatalo, Turuntie 34
  • Puuhakerho 1.-3.lk Lintukodon seurakuntatalo, Eeronkuja 5

Keskiviikon kerhot klo 17–18.30

• Puuhakerho 1.-3.lk, Poltinahon seurakuntatalo, Turuntie 34 (Tämä kerho on peruttu vähäisen osallistujamäärän takia)

Torstain kerhot klo 17–18.30

• Kokkikerho 4.-6.lk, Lintukodon seurakuntatalo, Eeronkuja 5
  • Taidekerho 2.-5.lk , Idänpään kerhohuone, Anttilankatu 4
  • Kokkikerho 1.-3.lk,  Loimalahden kerhohuone, Majalahdentie 1
  • Kässäkerho 1.-3.lk, Poltinahon seurakuntatalo, Turuntie 34
  • Liikkakerho 1.-3.llk, Poltinahon seurakuntatalo, Turuntie 24
  • Salibandykerho 1.-6.lk, Rengon koulu (kerhoaika on poikkeuksellisesti klo 17-18.00)

TERVETULOA KERHOTOIMINTAAN MUKAAN!

Lisätietoja kerhoista Katilta: kati.lehmuskanta@evl.fi, p.040 8049 375

nuorisotyönohjaaja
Matti Alangon katu 31 C
13130 Hämeenlinna

varhaisnuorisotyö, kerhotoiminta, Myllymäen, Nummen yhtenäiskoulun alakoulun ja Vuorentaan koulun koulukummi. Olkkari-toiminta 3.-6.-luokkalaisille.