Maksutonta bänditoimintaa Hämeenlinnassa

Hämeenlinna-Vanajan seurakunta tarjoaa treeniaikaa nuorten bändeille. Treenikämppä sijaitsee Poltinahon seurakuntatalolla. Bänditilan perusbändisoittimet ja vahvistinlaitteet ovat nuorten käytettävissä.

Harjoitteluvuoroja on tarjolla arki-iltaisin kello 17–21. Treenivuorot ovat kahden tunnin mittaisia ja maksuttomia.

Lisätietoja: Marko Kylväjä

Nuori soittaa akustista kitaraa. Hämeenlinna-Vanajan seurakunta.

Esiintymisiä laulajille ja soittajille

Haluatko tulla mukaan soittamaan tai laulamaan erilaisiin musaprojekteihin? Tilaisuudet voivat olla esimerkiksi nuorten musamessut, teemalliset erikoismessut, musikaalit, säestyskeikat tai muut pienimuotoiset esiintymiset.

Lisätietoja: Marko Kylväjä

Valomessun bändissä esiintyvät kaikenikäiset

Valomessun bändissä kaikenikäiset pääsevät soittamaan ja treenaamaan hyvällä porukalla messussa soitettavia biisejä. Bändi-tiimissä on mahdollisuus myös rakentaa äänentoistoa tai vastata miksauksesta.

Lisätietoja: Ville Halkoluoto

Kysy lisää