Kymppisynttäreillä juhlitaan 10 vuotta täyttäneitä

Kymmenen vuotta täyttäviä juhlitaan Hämeenlinna-Vanajan seurakunnassa lasten yhteisillä syntymäpäivillä joka vuosi.

Juhlissa on iloista syntymäpäivätunnelmaa, juhlaherkkuja tarjolla sekä tänä vuonna ilta huipentuu Taikuri Markon esitykseen!

Sankarit saavat juhliin henkilökohtaisen kutsun postitse joulukuussa 2023, jossa on ilmoittautumisohjeet. (Huom! kutsut lähtevät kaikille hämeenlinna-vanajan seurakuntalaisille, jotka ovat syntyneet vuonna 2014.)

Vuonna 2014 syntyneiden omat 10-synttäri juhlat järjestetään 6.2.2024 klo 17.30-19.30 Poltinahon seurakuntatalossa. Päivänsankari voi halutessaan ottaa kumminsa tai muun läheisen aikuisen mukaan juhlimaan, tulla yhdessä kaverin kanssa tai ihan itsekseen! Ilmoittaudu synttäreille mukaan viimeistään 2.1.-28.1.2024 välisenä aikana. Ilmoittautuminen on päättynyt. Ilmoittautuneille laitetaan lähempänä ajankohtaa lisätietoja tapahtumasta. Tervetuloa mukaan juhlimaan!