Bunkkerilla järjestetään pelitoimintaa ja e-sport-tapahtumia

Bunkkeri on Hämeenlinna-Vanajan seurakunnan ja Hämeenlinnan kaupungin yhteinen pelitila. Bunkkeri järjestää peli-iltojen lisäksi muun muassa laneja, koulutusta, e-sport-tapahtumia ja e-sport-kilpailuja.

Bunkkeriin voi tulla pelaamaan kuka tahansa 13 vuotta täyttänyt. Paikalla pelejä valvomassa ja ohjaamassa on aina seurakunnan tai kaupungin nuoristotyöntekijä. Lisätietoa Bunkkerin pelisäännöistä ja pelikoneista saat Bunkkerin verkkosivuiltaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Bunkkeri pelitilan aukioloajat

Tiistaista perjantaihin klo 15–20.

Pelitilan alaikäraja on 13 vuotta.

Bunkkerin pelitila

Bunkkerin pelitila on osoitteessa Palokunnankatu 16, vastapäätä linja-autoasemaa.

Bunkkeri järjestää noin kuudet lanit vuodessa. Lanit järjestetään usein Loimalahden leirikeskuksessa. Viikonlopun kestävillä laneilla osallistujat pelaavat omilla koneillaan. Lisää tietoa laneista ja ilmoittautumisesta löydät Bunkkerin verkkosivuitaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Ota yhteyttä!

nuorisotyönohjaaja
Matti Alangon katu 31 C
13130 Hämeenlinna