Tutki uskoa

Kanssamme voit hiljentyä, tutkia uskoa ja kulkea Pyhän Hengen johdatuksessa.

Seurakuntalaiset ja työntekijämme lausuivat videolle yhdessä Isä meidän -rukouksen, niin kuin Herramme Jeesus Kristus sen meille opetti. Liity mukaan yhteiseen rukoukseen.

YouTube-video

Jumalanpalvelukset ja hartaudet verkossa

Tervetuloa osallistumaan Hämeenlinna-Vanajan seurakunnan jumalanpalveluksiin ja hartauksiin verkon välityksellä!

Erikoismessut

Musamessu on nimensä mukaisesti musiikkipitoinen messu, jossa lauletaan esimerkiksi ripareilta tuttuja lauluja mutta myös paljon muita. Musasta vastaa työntekijöiden ja vapaaehtoisten bändi.

Iltahartaudet

Illan rukoushetkissä rauhoitutaan musiikin ja sanan äärelle. Hartauden kesto noin kymmenen minuuttia. Videoissa on tekstitys.

Podcastit

RistiriitaLinkki avautuu uudessa välilehdessä Hämeenlinna-Vanajan seurakunnan pastorit Elias Riikonen ja Mirja "Mimmu" Lassila ovat sopuisasti eri mieltä uudessa Ristiriita-podcastissa. Ristiriita on kuunneltavissa SoundcloudissaLinkki avautuu uudessa välilehdessä ja Spotifyssa.

RuuhkahuokauksiaLinkki avautuu uudessa välilehdessä – kristillisen meditaation podcast

Suhde klinikallaLinkki avautuu uudessa välilehdessä – kysymyksiä rakkaudesta ja ihmissuhdekiemuroista

Kotikirkko-lehti

Pyhitä lukuhetkesi – ajankohtaisia ilmiöitä, kiinnostavia henkilöitä ja hengellisyyttä yhdessä lukupaketissa.

Kotikirkko-seurakuntalehti jaetaan Hämeenlinnan kantakaupungin ja Rengon alueella kotitalouksiin, jossa ei ole ilmaisjakelukieltoa. Katso Kotikirkon noutopisteet.

Seurakunnan kirjeet

Kirjepyhis – Haluatko saada postia Onni-karhulta?

Ystäväkirje – Sydämellistä postia seurakuntayhteyteen kaipaaville yli 65-vuotaille

• Tilaa Ystäväkirje joko itselle tai tutulle ikäihmiselle luvan kysyttyäsi soittamalla tai lähettämällä sähköpostia Diakoniakeskuksen toimistoon. Ystäväkirjeen voi tilata myös kirjeitse: Diakoniakeskus, Ystäväkirje, Birger Jaarlin katu 3, PL 65, 13100 Hämeenlinna

Vapaaehtoistoistoiminnan sähköinen uutiskirje - tietoa vapaaehtoistoiminnasta ja sen tekijöistä.

• Tilaa uutiskirje tästä tai sähköpostilla os. elina.m.virtanen@evl.fi. Uutiskirje ilmestyy suoraan sähköpostiisi viisi kertaa vuodessa.