Nainen laulaa Hämeenlinna-Vanajan seurakunnan musamessussa.

Musamessussa ääntä, iloa ja nuorten oma bändi!

Musamessua vietetään pääsääntöisesti kuukauden ensimmäisenä keskiviikkona klo 19 Poltinahon seurakuntatalolla eli Poltsarilla.

Musamessu on nimensä mukaisesti musiikkipitoinen messu, jossa lauletaan esimerkiksi ripareilta tuttuja lauluja mutta myös paljon muita. Messun jälkeen on tarjolla ilmainen iltapala. Samana iltana musamessun kanssa on myös nuortenilta Poltsarilla klo 18–21 nuortentilassa.

Syyskauden musamessut: 6.9., 4.10. ja 1.11.

Katso videoitu musamessu 2.2.2022 seurakunnan Youtube-kanavaltaLinkki avautuu uudessa välilehdessä ja innostu paikan päälle!

Osallistu musamessun suunnitteluun/toteutukseen

Oletko kiinnostunut soittamaan tai laulamaan nuorten musamessuporukassa? Ota yhteys Marko Kylväjään. Jos haluat tulla musamessuporukkaan iltapalatiimiin tai messutehtäviin (esim. raamatunlukeminen, rukoukset, juontaminen...) niin ota yhteys Minna Lappalaiseen.

Ota yhteyttä!

nuorisotyönohjaaja
Matti Alangon katu 31 C
13130 Hämeenlinna

nuorten musiikkitoiminta, Musamessu, Kaurialan koulukummi

seurakuntapastori
Verhonkatu 25-27
13130 Hämeenlinna

Rippikoulusta vastaava pappi, rippikoulun jälkeinen nuorisotyö, Kaurialan ja Lyseon lukioyhteistyö.