Oppilaitospappi on opiskelijoiden ja henkilökunnan tukena

Oletko juuri muuttanut paikkakunnalle? Tuntuuko elämä ihanalta tai raskaalta? Painaako mieltäsi jokin asia? Etsitkö paikkaasi? Kaipaatko kuuntelevaa korvaa?

Hämeenlinna-Vanajan seurakunnan oppilaitospappi on sinua varten, kun jokin elämässä mättää tai haluat jutella ihmissuhteistasi, jaksamisestasi, elämän suunnasta, uskonnollisista tai hengellisistä pohdinnoistasi. Papin kanssa voit puhua luottamuksellisesti vaikeistakin asioista.

Papin voi tavata oppilaitoksissa, seurakunnan tiloissa tai vaikka lähikahvilassa. Keskustelut ovat maksuttomia.

Ota yhteys oppilaitospappiin

Juttelemaan voi tulla yksin, ystävän tai kumppanin kanssa – kysy myös ryhmätapaamisia!

Voit tarttua oppilaitospappia hihasta oppilaitoksessa, soittaa tai laittaa viestiä WhatsAppilla tai sähköpostia.

Oppilaitospappi Ida Hellemaa, ida.hellemaa@evl.fi  tai p. 040 804 9489

Tavastian tapaamisajat

Tavattavissa torstaisin ja tarvittaessa muina päivinä.

Hämeen ammattikorkeakoulu HAMKin tapaamisajat

Tavattavissa Visamäen kampuksella keskiviikkoisin ja tarvittaessa muina päivinä.

Hämeen ammatti-instituutti HAMIn tapaamisajat

Tavattavissa parittomien viikkojen tiistaina klo 11–12.30 ja tarvittaessa muina päivinä.

Kaipaatko seurakuntayhteyttä? Missä ovat muut nuoret tai nuoret aikuiset?

Seurakunnan nuorten aikuisten ja aikuisten toiminnasta toivottavasti löydät sinulle sopivaa tekemistä ja seuraa, jossa voit tuntea kuuluvasi joukkoon!

Oppilaitosten sisällä tapahtuvista tempauksista tiedotetaan oppilaitosten ilmoitustauluilla ja tiedotusvälineissä.